Nissan Qashqain lanseeraus tarjosi kolmipäiväisen interaktiivisen livestriimin kahdeksasta kaupungista

Flik suunnitteli ja tuotti vaativan teknisen toteutuksen Nissan Qashqain lanseerauskampanjaan.
ASIAKAS:
Nissan
CASE:
Qashqai Unlock, tekninen suunnittelu ja toteutus
HAKUSANAT:
livestriimi, tekninen suunnittelu
JULKAISTU:
2014
YHTEYS:
Janne Vainionpää
janne.vainionpaa@flik.fi
Tel. +358 40 511 7557

Mainostoimisto TBWA vastasi kampanjan suunnittelusta ja sen keskiöön nousi Pohjoismaiden ja Baltian pääkaupungeista toteutettu kolmipäiväinen livetoteutus, jossa katsojat pääsivät kuvausryhmien mukaan tutustumaan kaupunkien salaisuuksiin. Autoihin saatiin kuvausryhmän lisäksi mahtumaan kamerat ja lähetystekniikka, jonka avulla livelähetys onnistui liikkuvista autoista.

Tutustu videoihin Qashqain kampanjasivulla.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone