EY Whistleblowing – Markkinointivideo ilmoituskanavapalvelulle

ASIAKAS:
Ernst & Young
CASE:
Videotuotanto
HAKUSANAT:
videotuotanto
JULKAISTU:
10 / 2020
YHTEYS:
Riku Pyhälä
riku.pyhala@flik.fi
+358 40 749 2320

EY (Ernst & Young Oy) on globaali tilintarkastuksen, verotuksen, liikejuridiikan ja yritysjärjestelyiden asiantuntija ja konsultti. FLIK sai tilaisuuden tuottaa EY:lle markkinointivideon uuden Whistleblowing -ilmoituskanavapalvelun markkinoimiseksi, sekä palvelun prosessia tarkemmin kuvaavan animaation.

Asiakas tuotti sympaattisen ja hauskan dialogi-käsikirjoituksen, johon tartuttiin FLIKissä innolla. “Oli mahtava päästä tekemään tyylillisesti hieman rennompaa sisältöä jopa aika haastavasta aiheesta. Tuotannollisesti kaikki meni harvinaisen sujuvasti, ja koko tuotantotiimi toimi hienosti, vaikka kaikki eivät aiemmin olleet työskennelleet toistensa kanssa. Steadicam-kuvausta hyödyntämällä saimme videoon kaivattua liikettä ja eloa”, kertoo tuottaja Riku Pyhälä.

Video huomionherättäjänä

EY markkinoi kampanjaa monipuolisesti omien kanavien kautta (verkkosivu, suoramarkkinointikirjeet, artikkelit, video ja some-nostot) sekä maksetun mainonnan kautta (kohdennettu kampanja LinkedIn:ssä sekä Google-hakusanamainonta).

“Kampanjan avulla tavoitimme n. 32 000 potentiaalista kohderyhmäämme kuuluvaa asiakasta”, EY:n Nordic Marketing Manager Anne Irmola kertoo. “Video toimi tosi hyvin huomionherättäjänä kampanjassa. Huomasimme selkeästi trendin siinä, että ne ketä oli “lämmitelty” videon avulla klikkasivat herkemmin mainoksiamme.”

Videon oheen tuotetulla animaatiolla havainnollistettiin ilmoituskanavapalvelun prosessia ja sen käytäntöjä; näin ollen sen toteutuksessa pääpaino oli selkeydessä ja yksinkertaisuudessa.

 

Lisätietoa EY:n Whistleblowing -palvelusta: ey.com > whistleblowing-ilmoituskanava
Lisää FLIKin videotuotantoja täällä